تیتر مهمترین اخبار

کتابخانه سیار کانون البرز در کاروان «نشاط و امید» مهمترین راهکار رفع ترافیک، اصلاح شبکه معابر شهری است پیشرفت سریع پروژه بیمارستان طالقان «فرزند کمتر زندگی بهتر» شعار انحرافی و نقشه دشمنان بود برخورد جدی با محتکران و گران‌فروشان صورت گیرد مدال برنز جهانی تنیس روی میز نصیب جوان البرزی شد همایش دوچرخه سواری بیماران «ام اس» در البرز تاریخ دفاع مقدس گنجینه ای عبرت آموز برای تمام نسل‌ها تور فناوری پارک علم و فناوری البرز به‌منظور هم‌افزایی برای توسعه علمی و فناوری برگزار شد مصالح ساختمانی غیراستاندارد و فاقد کیفیت در البرز جمع آوری می شود بازدید شهردار کرج از اجرای طرحِ «جهاد امیدآفرینی» در خط ۴ حصار اتصالِ درگاه خدمات الکترونیک شهرداری کرج به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» خطِ ۴ حصار صاحب نخستین پاتوق محله ای شد بهرمندی از فرامین امام جمعه،موجبات دلگرمی و ایجاد انگیزه مضاعف جهت خدمت به مردم است تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز

بانک ایران زمین بانک دیجیتال
این ساعت هر چه خواستید غذا بخورید تا دو برابر لاغر شوید!
20 ژانویه 2022 - 14:46
شناسه : 114085
0
دکتر کورتنی پیترسون: در مورد رابطه اوقات روز و وزن گیری متوجه شدیم که افزایش و کاهش وزن می‌تواند با این فاکتور دچار تغییرات قابل توجهی شود.
ارسال توسط :
پ
پ
امتیاز این [خبر]

دکتر کورتنی پیترسون: در مورد رابطه اوقات روز و وزن گیری متوجه شدیم که افزایش و کاهش وزن می‌تواند با این فاکتور دچار تغییرات قابل توجهی شود.

بهترین زمان برای غذاخوردن که باعث لاغری و کاهش وزن شود چه ساعتی از روز است؟ جدیدترین تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن و نخوردن غذا در ساعتی از روز می‌تواند سرعت لاغری و کاهش وزن را دوبرابر تغییر دهد.
بر اساس این مطالعات شما می‌توانید اینگونه سریع وزن کم کنید:‌ می‌توانید هر نوع خوردنی و مواد غذایی سالم که دوست دارید بخورید، اما فقط از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر.
غذا‌های سبک و کم کالری را نیز بین ساعت ۲ تا ۶ بعد از ظهر قرار دهید و به هیچ وجه بعد از این ساعت یعنی ۶ عصر چیزی نخورید.
این نتیجه تحقیقات جدیدی است که توسط دکتر کورتنی پیترسون در دیلی میل منتشر شده است.
به گزارش نی نی سایت، او در این باره گفت: در مورد رابطه اوقات روز و وزن گیری مطالعاتی انجام دادیم و با تغییرات متابولیسم بدن متوجه شدیم که افزایش و کاهش وزن می‌تواند با این فاکتور دچار تغییرات قابل توجهی شود.
بر اساس همین مطالعات من پیشنهاد می‌کنم افرادی که در پی تناسب اندام هستند، وعده‌های غذایی خود را بین ساعت ۸ تا ۲ بعد از ظهر مصرف کنند و پس از ساعت ۶ عصر چیزی نخورند.
این به نظر رژیمی سخت می‌رسد، اما تاثیر آن فوق العاده است به خصوص برای کسانی که قصد کاهش سریع وزن خود را دارند.
این رژیم لاغری محدود باعث سوزاندن چربی و کالری به مقدار زیاد می‌شود.
»
منبع: عصر ایران

شاید این اخبار هم برایتان جالب باشد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.