تیتر مهمترین اخبار

بانک ایران زمین بانک دیجیتال
برگزاری دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع و مشتری مداری
18 نوامبر 2021 - 15:21
شناسه : 52118
1
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از برگزاری دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع و مشتری مداری برای مدیران بازارهای روز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از برگزاری دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع و مشتری مداری برای مدیران بازارهای روز خبر داد.

حمید دانشی کهن از برگزاری دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع و مشتری مداری برای مدیران بازارهای روز تحت پوشش سازمان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای توانمند سازی و افزایش مهارت‌های ارتباطی پرسنل در بهبود ارائه خدمات به مشتریان بازارها انجام می‌شود.
به گفته وی دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع برای پرسنل معاونت اجرایی سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با حضور متخصصین حوزه ارتباطات حرفه ای برگزار می‌شود.
حمید دانشی کهن با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان، عنوان کرد: این دوره تمرینی در بهبود اثر بخشی فردی با هدف بهبود روابط اجتماعی خواهد بود.
وی تکنیک‌های مدیریت استرس، خشم در ارائه خدمات و آشنایی با مشتری مداری نوین را یکی از مهمترین اهداف سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد و گفت: این سازمان در راستای بهبود وضعیت خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت رفتار و توانایی مدیریت و ارتباط با تیپ‌های رفتاری دیگران و آشنایی با شیوه های ارتباطات موثر در فعالیت‌های سازمانی به ویژه در بخش خدمات عمومی از مهم ترین آیتم های فراگیری این دوره آموزشی است.

سرپرست سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی به مدت ۲ روز و برای هریک از مدیران بازارهای روز به مدت ۵ ساعت برگزار می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.