تیتر مهمترین اخبار

بانک ایران زمین بانک دیجیتال
ثبت بیش از ۹۶۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در البرز
15 نوامبر 2021 - 11:48
شناسه : 49128
1
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 967 هزار و 514 تماس با سامانه 141 برقرار شده، گفت: از این تعداد، 195 هزار و 959 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۹۶۷ هزار و ۵۱۴ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده، گفت: از این تعداد، ۱۹۵ هزار و ۹۵۹ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، عادل منصورکیائی، با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.
وی افزود: پیش از این سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در تهران متمرکز بود اما به منظور کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتورهای استانی از اطلاعات راه‌های حوزه استحفاظی، تمرکززدایی و امکان پاسخگویی توسط سایر استان‌های معین، اطلاع یابی مستقیم مدیران کل استان‌ها از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، افزایش دقت در اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی وقایع این سامانه به استان‌ها واگذار شده است.

این مسئول با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.
منصورکیائی در ادامه با اشاره به تعداد تماس‌های دریافت شده در سامانه ۱۴۱، گفت: البرز رتبه سوم تعداد تماس‌های مردمی با سامانه ۱۴۱ را در کشور دارد و از ابتدای سال تاکنون ۹۶۷ هزار و ۵۱۴ تماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است.
معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری البرز، تصریح کرد: طی این مدت ۱۹۵ هزار و ۹۵۹ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده و میانگین پاسخگویی به تماس‌های مردمی و کاربران جاده‌ای روزانه ۸۲۷ تماس بوده است.
وی اضافه کرد: این آمار نشان می‌دهد کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های البرز در هر ساعت پاسخگوی ۳۴ تماس مردمی بوده‌اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.