تیتر مهمترین اخبار

بیت المال را فدای تدابیر سیاسی نکنیم اهتمام جدی کلیه همکاران در تحقق اولویتهای ۱۲ گانه سازمان زندانها در راس امور قرار گیرد مدیریت شهری از برگزاری جشنواره تئاتر حمایت می‌کند امحای حدود ۵ تن مواد مخدر و روان‌گردان در کرج فروش و عرضه روغن موتور تنها به عاملان و خریداران دارای کدنقش مجاز است شایسته و زیبنده کلانشهر کرج نیست که در آن معابر خاکی وجود دارد انتخابات اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل-مرحله دوم شهرستان ساوجبلاغ برگزار و نتایج اعلام شد اجرای عملیات آسفالت مکانیزه بلوار اسکندری در شهرک جهان نما اجرای طرح اهدای کتاب به مناطق عشایری احیاء بصری کالبدی «بن بست محبت» با مشارکت اهالی محله حسین آباد برگزاری آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری در استان البرز زیبا سازی دیوارهای دانشگاه آزاد با تکنیک «سند بلاست» کرونا در البرز| ثبت ۴ فوتی و بستری ۹۱ بیمار بدحال خطر لخته‌ شدن خون در کمین بیماران قلبی مبتلا به کرونا پیش بینی افزایش آلاینده‌ها برای آسمان البرز

بانک ایران زمین بانک دیجیتال
روزانه بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه در خانه ورزش کنید
09 اکتبر 2021 - 11:02
شناسه : 15057
1

یک کارشناس ورزش گفت: افرادی که در خانه وسایل ورزشی ندارند می‌توانند پس از انجام نرمش‌های مناسب و گرم کردن به در جا دویدن و طناب زدن و انجام حرکت‌های هوازی بپردازند و..

ارسال توسط :
پ
پ

یک کارشناس ورزش گفت: افرادی که در خانه وسایل ورزشی ندارند می‌توانند پس از انجام نرمش‌های مناسب و گرم کردن به در جا دویدن و طناب زدن و انجام حرکت‌های هوازی بپردازند و توجه داشته باشند که در پایان باید مفاصل و عضلات خود را سرد کنند و ضربان خود را آرام آرام پایین بیاورند.
محمد کشاورزی در مورد اهمیت ورزش برای تقویت سیستم ایمنی بدن و پایداری در برابر کرونا گفت: تردیدی نیست که هر چه فرد از لحاظ جسمانی در شرایط مناسب‌تری قرار داشته باشد سیستم دفاعی بدن وی نیز موثرتر عمل خواهد کرد.کشاورزی گفت: ورزش در فضاهای باز چون کوهنوردی و پیاده روی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای افراد توصیه می‌شود. همچنین ورزش در فضای خانه روزانه بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه برای افراد بسیار کارآمد است. ورزش‌هایی انجام مثل دویدن، دوچرخه سواری، ورزش‌های استقامتی و کار با وزنه که فشار بالایی را به فرد تحمیل نکند می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود.وی ادامه داد: افرادی که در خانه وسایل ورزشی ندارند می‌توانند پس از انجام نرمش‌های مناسب و گرم کردن به در جا دویدن و طناب زدن و انجام حرکت‌های هوازی بپردازند و توجه داشته باشند که در پایان باید مفاصل و عضلات خود را سرد کنند و ضربان خود را آرام آرام پایین بیاورند.به گفته این کارشناس نوشیدن فراوان مایعات، تغذیه مناسب، دوش گرفتن و شستشوی دهان و بینی با آب نمک پیش و پس از پایان تمرینات ضروری است.کشاورزی افزود: افرادی که از وسایل ورزشی چون تردمیل دوچرخه ثابت و … در منزل استفاده می‌کنند، ابتدا بدن و مفاصل خود را ۱۵ دقیقه با نرمش گرم کنند و سپس با شدت متوسط از وسایل ورزشی استفاده کنند.وی ورزش پیاده روی را برای افراد سالمند مناسب دانست و گفت: افراد سالمند را به ورزش‌هایی چون پیاده روی دعوت می‌کنم، زیرا پیاده روی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن افراد کمک کند. نکته قابل توجه این است که مسیرهای پرتردد را انتخاب نکنند و شدت پیاده روی خود را به گونه‌ای افزایش ندهند که بدنشان دچار ضعف یا بروز دردهای دیگر شود.

شاید این اخبار هم برایتان جالب باشد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.