تیتر مهمترین اخبار

اعتراف به ۳۰فقره گردنبند قاپی در کرج شورای هماهنگی ترافیک شهرستان طالقان آثار و نتایج اقدامات و دستاوردهای دولت اطلاع رسانی شود دستگیری ۱۶ سارق و کشف ۲۵ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کرج جبران زیرساخت های مغفول مانده شهرستان فردیس را به جد در دستور کار داریم لزوم نوسازی سیستم حمل و نقل همگانی درکمالشهر و حفظ شأن شهروندان ۱۷ پروژه بخش کشاورزی استان البرز در هفته دولت به بهره برداری می رسد موکب قرارگاه صف در همایش پیاده روی اربعین مستقر می‌شود انجمن تخصصی موسسات فرهنگی و هنری البرز، احیا می شود باغداران برای تأمین بنزین موتوربرق‌های کوچک چه کار کنند؟ کرونا سبب مرگ سه شهروند دیگر در البرز شد عملیاتی شدن افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خودروسازان باید برای افزایش کیفیت خودرو به مجلس برنامه ارائه دهند کشف ۳ قبضه سلاح غیرمجاز در پل فردیس حمایت تمام قد مردم و مسئولان نظرآباد از اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب

بانک ایران زمین بانک دیجیتال
سامانه ۱۳۷ صرفاً شنوای مشکلات شهری نباشد، مدیران شهری پیگیر رفع موضوعات باشند
26 آوریل 2022 - 13:44
شناسه : 202963
2
شهردار کرج گفت: بعضاً در جلسات ملاقات مردمی و پیام های ارسالی شهروندان به اینجانب، به انعکاس مشکلات شهری به سامانه ۱۳۷ شهرداری اشاره می شود که نتیجه لازم را به همراه نداشته و این مسئله تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را مخدوش می نماید.
ارسال توسط :
پ
پ
امتیاز این [خبر]

شهردار کرج گفت: بعضاً در جلسات ملاقات مردمی و پیام های ارسالی شهروندان به اینجانب، به انعکاس مشکلات شهری به سامانه ۱۳۷ شهرداری اشاره می شود که نتیجه لازم را به همراه نداشته و این مسئله تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را مخدوش می نماید.

مصطفی سعیدی اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری علاوه بر دریافت مشکلات، انتقادات و پیشنهادات از طریق تماس های شهروندان، باید موضوعات را به نحو مطلوب به حوزه های مربوطه در شهرداری منتقل نموده و رفع آنها را پیگیری نمایند و در نهایت پاسخی شفاف از روند پیگیری را در اختیار تماس گیرنده قرار دهد و چنانچه روند کنونی معیوب می باشد، باید سریعاً اصلاح گردد.
وی افزود: اینکه شهروندان در مواردی عنوان می کنند که موضوعات را با سامانه ۱۳۷ در میان می گذارند اما منجر به رفع مسئله نمی شود برای اینجانب قابل قبول نیست و به ویژه در پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، جمع آوری نخاله و زباله، جمع آوری حیوانات موذی و مزاحم، رفع سد معبر، آبگرفتگی معابر و.
.
.
باید سریعاً و در کوتاه ترین مدت ممکن اقدامات ثانویه صورت پذیرد و پاسخ شفاف از روند کار در اختیار شهروندان تماس گیرنده قرار گیرد.
این مسئول خطاب به مدیران شهری کرج اظهار کرد: رضایتمندی شهروندان از عملکرد سامانه ۱۳۷ به عنوان نماد پاسخگویی و شفافیت بسیار حائز اهمیت می باشد و نگاهِ مجموعه به آن نباید شعارگونه و ویترینی باشد بلکه اهتمامِ عملی مدیران بایستی در جهت رفعِ واقعی نیازها و مشکلات و دغدغه های شهروندان باشد و چنانچه حل برخی موضوعات زمان بَر باشد نیز باید همراه با ادله به اطلاع شهروندان رسانده شود.
شهردار کرج خواستار نظارت بیشتر حوزه های بازرسی بر عملکرد سامانه ۱۳۷ و راستی آزمایی رضایتمندی شهروندان و اقدامات صورت گرفته در راستای انعکاس دغدغه ها و مطالبات مردم شد و تصریح کرد: این سامانه باید برندی معتبر در بین افکار عمومی در جهت اعلام مشکلات و نارسایی های شهری باشد و در این صورت از آمار مراجعات مردمی به شهرداری نیز کاسته خواهد شد.

شاید این اخبار هم برایتان جالب باشد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.