ارتباط مستقیم با مردم کلید ارتقای اعتماد و رضایتمندی شهروندان است
شناسه : 4608856

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: ارتباط مستقیم با مردم، بهترین راه برای شنیدن دغدغه‌ها و پاسخگویی سریع به درخواست‌ آنان است و این تعامل زمینه‌ساز ارتقای اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود

پ
پ

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: ارتباط مستقیم با مردم، بهترین راه برای شنیدن دغدغه‌ها و پاسخگویی سریع به درخواست‌ آنان است و این تعامل زمینه‌ساز ارتقای اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

به گزارش میراث آریا؛ دیدار مردمی و چهره به چهره سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، امروز، سه‌شنبه، یکم مهرماه ۱۴۰۴ برگزار شد.

نادر زینالی در حاشیه این دیدار گفت: ملاقات‌های مردمی نه تنها فرصتی برای شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات شهروندان است، بلکه بستری برای ارائه راهکارهای عملی و تسهیل امور مردم فراهم می‌کند.

او افزود: برگزاری جلسات ملاقات مردمی به صورت منظم و مستمر، ضمن تکریم ارباب رجوع، موجب تقویت اعتماد عمومی و ارتقای حس همکاری و همدلی در جامعه می‌شود. ما تلاش می‌کنیم با حضور فعال در میان مردم، تمامی مسائل و درخواست‌ها به صورت دقیق بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز خاطرنشان کرد: نشستن پای صحبت مردم و شنیدن مستقیم مشکلات و پیشنهادات آنان، زمینه‌ای برای اصلاح فرآیندها و بهبود خدمات ارائه‌شده است. استمرار این روند می‌تواند باعث ارتقای رضایتمندی عمومی و افزایش مشارکت مردم در امور فرهنگی و اجتماعی استان شود.

این مسئول در پایان گفت: اداره‌کل میراث فرهنگی البرز متعهد است ضمن پیگیری دقیق درخواست‌های مراجعه‌کنندگان، با برنامه‌ریزی منظم جلسات ملاقات مردمی، فضایی ایجاد کند که مردم احساس کنند صدای آنان شنیده می‌شود و مسائلشان با دقت و سرعت حل و فصل خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ این دیدارها سه‌شنبه هر هفته به طور منظم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دبیر محمد آوخ

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.