پ
پ

روند اداری رسیدگی و پیگیری ارائه خدمات به ارباب رجوع و شهروندان شهرجدید هشتگرد توسط شرکت عمران در حداقل زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت عمران با حضور سرپرست و اعضای هیئت مدیره این شرکت به منظور بررسی میدانی ستادی نحوه ارائه خدمات و برنامه ریزی در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات برگزار شد.
در این جلسه بر هم اندیشی و استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود جهت رفع مشکلات، ارتقای رضایت شهروندان از محیط شهر و خدمات ارائه شده تاکید شد.

روشنایی معابر ، انشعابات مسکن مهر ، بهسازی معابر اصلی و فرعی جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان ، دسترسی آسان شهروندان به خدمات، تکمیل پروژه های روبنایی طبق برنامه زمانبندی ، نهضت ملی ، درآمد شرکت و تعیین تکلیف پروژه های سنواتی از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.