پ
پ


رئیس کمیسیون شهر هوشمند،اقتصاد شهری و مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج گفت: راه‌اندازی میزخدمت و تکریم ارباب رجوع می‌تواند جلوه‌ای از رسیدن به حقوق شهروندی را در جامعه نشان دهد.
عمار ایزدیار ‫ضمن بازدید از میز خدمت شهرداری منطقه ۸ با تعدادی از مراجعین گفتگو و با در نظر گرفتن میزان رضایتمندی شهروندان در پاسخگویی کارشناسانه، با بازدید از کلیه دوایر و واحد های مختلف عملکرد این منطقه را ارزیابی نمود.‬‫وی‬ با اشاره به اینکه رفع دغدغه های مردم در دستور کار شهرداران باشد‫، بیان کرد: تسریع در رسیدگی به درخواست های مردمی، تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی شهروندان در سیستم اداری مدیریت شهری از اولویت های برتر این مجموعه است.‬رئیس کمیسیون شهر هوشمند،اقتصاد شهری و مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: ‫رفع مشکلات شهروندان باید در دستور کار قرار بگیرد و پرسنل باید باجدیت تمام در حل معضلات شهرو شهروندان هماهنگ باشند.‬‫ایزدیار خطاب به مدیران مناطق تاکید کرد: اولویت های شهر و مردم را مدنظر قرار دهید و به مسائل و مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی نمائید.‬وی یادآور شد: از جمله خدمات میز خدمت در شهرداری مناطق، استفاده از فرم های فرآیند واحد های شهرسازی و صدور پروانه ، حفاری، مشاغل و دبیرخانه کمیسیون ماده صد و… است که در اختیار ارباب رجوع قرار می گیرد که می توانند با مطالعه آن از روند انجام کار و نیز مدارک مورد نیاز مطلع شوند که این امر موجب تسهیل امور و صرفه جویی در وقت ارباب رجوع می شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.