پ
پ

مسئول روابط عمومی فرمانداری کرج گفت: روابط عمومی ها باید علاوه بر تسلط در زمینه فناوری اطلاعات و تولید محتوا، اطلاعات خوب و کافی از سازمان خود داشته و بتوانند بدرستی آن را به مردم، منتقدان و رسانه ها ارائه دهند.

سپیده غفاری در آستانه پنجمین دوره انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با بیان این مطلب گفت: روابط عمومی ها سیاست گذاران اجرایی سازمانی و دروازه بانان ورود و خروج اطلاعات و اخبار سازمان هستند؛ تنها با تلفیق علم و آگاهی و دانش در کنار تجربه است که می توانند در این حوزه صاحبنظر باشند.
وی افزود: تهیه و تولید خبر فقط یک بخش از فرایند کار حوزه اطلاع رسانی است؛ اینکه چه زمانی، چگونه، چطور، از چه درگاه هایی و با چه ادبیاتی یک خبر و محتوای تولیدی باید منتشر شود و حتی نحوه بازنشر آن مولفه های مهمی است که یک مدیر روابط عمومی باید نسبت به آن آگاهی و علم داشته باشد.
مسئول روابط عمومی فرمانداری کرج گفت: تلفیق محتوای تولید شده از سوی مدیر یک سازمان با چند مولفه از جمله سیاست، هنر، ادبیات، جلوه های بصری و.
.
همگی در دیده شدن یک سازمان نقش آفرین است و این تنها هنر یک مدیر روابط عمومی توانمند است.
غفاری گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های استان محل آزمون و خطا نیست، افرادی باید در این کرسی حضور داشته باشند که از قدرت و تجربه لازم برخوردار هستند و در جایگاه مشاوران اطلاع رسانی در استان طرح و ایده ارائه دهند و برنامه ها را با ظرفیت سازمانی خود برای استان اجرایی نمایند.
وی افزود: عملکرد ما بیانگر آن است که طی این سالها تا چه میزان موفق بوده ایم و قطعا افرادی در این زمینه می توانند صاحبنظر باشند که طرح و برنامه های اجرایی دارند؛ لذا ورود به شوراهای اطلاع رسانی و روابط عمومی استان صرفا برای خوش آمد و تصاحب یک جایگاه جایز نیست.
غفاری گفت: روابط عمومی ها باید علاوه بر تسلط در زمینه فناوری اطلاعات و تولید محتوا، اطلاعات خوب و کافی از سازمان خود داشته و بتوانند بدرستی آن را به مردم، منتقدان و رسانه ها ارائه دهند این یعنی روابط عمومی ها باید همه فن حریف باشند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.