سخنگو و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی برای بازنگری در نقش مؤثر روابط عمومیها در حکمرانی محلی و ارتقاء تعامل میان مدیریت شهری و مردم دانست.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شورای شهر کرج، علی قاسمپور با تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومیها در دوره کنونی باید فراتر از اطلاعرسانی ساده عمل کنند و به عنوان حلقه واسط میان افکار عمومی، رسانهها و نهادهای تصمیمگیر، نقشآفرینی هوشمندانه و مسئولانه داشته باشند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در مدیریت شهری، روابط عمومی باید نهتنها بازتابدهنده اقدامات، بلکه تحلیلگر نیازهای جامعه، شنونده دغدغههای شهروندان و منعکسکننده صدای مردم به بدنه تصمیمگیر باشد. این نقش، اگر درست ایفا شود، به ارتقای شفافیت، پاسخگویی و سرمایه اجتماعی شورا و شهرداری منجر خواهد شد.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تحولات فضای رسانهای کشور و تأثیر آن بر افکار عمومی گفت: در شرایطی که جامعه با سیل اطلاعات مواجه است، روابط عمومیها باید با بهرهگیری از فناوری، خلاقیت رسانهای، و تعامل مؤثر با خبرنگاران و رسانهها، جریانساز و اعتمادآفرین باشند و از عملکرد صرفا گزارشمحور و انفعالی بپرهیزند.
قاسمپور تأکید کرد: همکاری مؤثر میان مدیریت شهری و رسانهها یکی از ضرورتهای امروز کرج است؛ شورا و شهرداری باید از ظرفیت رسانهها برای تبیین برنامهها، شفافسازی اقدامات و اقناع افکار عمومی بهره بگیرند و این مهم تنها از مسیر تقویت روابط عمومیهای تخصصگرا و پاسخگو ممکن است.
وی، با قدردانی از فعالان حوزه روابط عمومی، اظهار امیدواری کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سرمایهگذاری برای تولید نامگذاری شده، روابط عمومیها با رویکرد مسئولانه و حرفهای، بتوانند زمینهساز اعتماد عمومی، مشارکت شهروندی و رونق خدمات شهری در کرج باشند.
منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید