پ
پ

شهردار کرج گفت: بعضاً در جلسات ملاقات مردمی و پیام های ارسالی شهروندان به اینجانب، به انعکاس مشکلات شهری به سامانه ۱۳۷ شهرداری اشاره می شود که نتیجه لازم را به همراه نداشته و این مسئله تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را مخدوش می نماید.

مصطفی سعیدی اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری علاوه بر دریافت مشکلات، انتقادات و پیشنهادات از طریق تماس های شهروندان، باید موضوعات را به نحو مطلوب به حوزه های مربوطه در شهرداری منتقل نموده و رفع آنها را پیگیری نمایند و در نهایت پاسخی شفاف از روند پیگیری را در اختیار تماس گیرنده قرار دهد و چنانچه روند کنونی معیوب می باشد، باید سریعاً اصلاح گردد.
وی افزود: اینکه شهروندان در مواردی عنوان می کنند که موضوعات را با سامانه ۱۳۷ در میان می گذارند اما منجر به رفع مسئله نمی شود برای اینجانب قابل قبول نیست و به ویژه در پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، جمع آوری نخاله و زباله، جمع آوری حیوانات موذی و مزاحم، رفع سد معبر، آبگرفتگی معابر و.
.
.
باید سریعاً و در کوتاه ترین مدت ممکن اقدامات ثانویه صورت پذیرد و پاسخ شفاف از روند کار در اختیار شهروندان تماس گیرنده قرار گیرد.
این مسئول خطاب به مدیران شهری کرج اظهار کرد: رضایتمندی شهروندان از عملکرد سامانه ۱۳۷ به عنوان نماد پاسخگویی و شفافیت بسیار حائز اهمیت می باشد و نگاهِ مجموعه به آن نباید شعارگونه و ویترینی باشد بلکه اهتمامِ عملی مدیران بایستی در جهت رفعِ واقعی نیازها و مشکلات و دغدغه های شهروندان باشد و چنانچه حل برخی موضوعات زمان بَر باشد نیز باید همراه با ادله به اطلاع شهروندان رسانده شود.
شهردار کرج خواستار نظارت بیشتر حوزه های بازرسی بر عملکرد سامانه ۱۳۷ و راستی آزمایی رضایتمندی شهروندان و اقدامات صورت گرفته در راستای انعکاس دغدغه ها و مطالبات مردم شد و تصریح کرد: این سامانه باید برندی معتبر در بین افکار عمومی در جهت اعلام مشکلات و نارسایی های شهری باشد و در این صورت از آمار مراجعات مردمی به شهرداری نیز کاسته خواهد شد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.