شهروندان حال و روز سیما و منظر شهر را گزارش دهند
شناسه : 4608517

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در مدیریت شهری گفت: هر شهروند می‌تواند در نقش یک ناظر برای سیما و منظر شهر باشد و گزارش‌ها و پیشنهادهای خود را به‌طور مستقیم در اختیار سازمان قرار دهد.Thank you for reading this post, don’t forget to subscribe! […]

پ
پ

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در مدیریت شهری گفت: هر شهروند می‌تواند در نقش یک ناظر برای سیما و منظر شهر باشد و گزارش‌ها و پیشنهادهای خود را به‌طور مستقیم در اختیار سازمان قرار دهد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

امیر رضیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: مشارکت فعال مردم موجب افزایش شفافیت و پاسخگویی در مدیریت شهری می‌شود و کمک می‌کند برنامه‌ها با نیازهای واقعی شهروندان هماهنگ‌تر باشد. این همراهی حس تعلق و مسئولیت‌پذیری نسبت به محیط زندگی را تقویت کرده و اعتماد عمومی را بالا می‌برد.

وی با اشاره به گستره وظایف سازمان متبوع خود توضیح داد: توسعه، نگهداری و نظارت بر فضای سبز و پارک‌ها، تبلیغات محیطی، اکران طرح‌های ملی و مذهبی، رفع زوائد بصری، ارتقای مبلمان شهری، جانمایی اِلمان‌های هویتی و نقاشی دیواری تنها بخشی از مأموریت‌های این سازمان بوده و طبیعی است که انتظار شهروندان نیز گسترده باشد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان کرد: دامنه فعالیت‌های این سازمان پس از ادغام دو سازمان پارک‌ها و زیباسازی سابق، به دلیل گستره خدمات به شهروندان و همچنین لزوم رسیدگی و نظارت بر آنها در مناطق ۱۰ گانه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همکاری شهروندان است.

رضیان، با اشاره به اینکه سهولت دسترسی و امکان ارتباط مستقیم و بدون واسطه برای دریافت شکایات و پیشنهادهای شهروندی در مدیریت جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیش از گذشته میسر شده، گفت: تمامی درخواست‌ها در کوتاهترین زمان بررسی، کارشناسی و نتیجه به شهروندان اطلاع داده می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر ملاقات‌ حضوری سه شنبه‌ها، ارتباط از طریق پرتال park.karaj.ir، سامانه ۱۳۷ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۱۴۷ همچنین شماره ۰۹۹۱۲۵۸۲۳۳۹ پل ارتباطی مستقیم و بی‌واسطه با سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از طریق پیامک به صورت شبانه‌روزی در دسترس شهروندان است.

رضیان گفت: تمام اقدامات مدیریت شهری با هدف خدمت صادقانه به شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر انجام می‌شود و از اصحاب رسانه، انجمن‌های دوستدار محیط زیست و گروه‌های مردم نهاد دعوت می کنیم با اطلاع رسانی مشکلات و ارائه پیشنهادها، یاریگر مدیریت شهری باشند تا بتوانیم با همکاری هم شهری سبزتر و زیباتر بسازیم.

شهروندان حال و روز سیما و منظر شهر را گزارش دهند

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.