پ
پ

گام دوم طرح "مهراد" در راستای توانمند سازی معلمان ابتدایی با رویکرد کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان داری مشکلات هیجانی ،رفتاری ،اختلالات یادگیری و دانش آموزان دیرآموزدر آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز در توضح این طرح، اظهار داشت: گام دوم طرح "مهراد" که خلاصه پنج واژه مشکلات، هیجانی ،رفتاری ،اختلالات و دیر آموزان است با مشارکت اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز به صورت همزمان در تمام نواحی و شهرستان های استان البرز در دو مرحله اجرا شد.
وی افزود: این طرح با هدف کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان دیر آموز صورت پذیرفته و ۸ نفر از آموزگاران توانمند استان، در دوره مدرسی کشوری شرکت نمودند و پس از شبکه سازی در نواحی و شهرستان ها، با برگزاری نشست های آموزشی به صورت قطبی، اطلاعات لازم را به مخاطبین خود انتقال دادند؛ همچنین همسو با فعالیت این مدرسان، اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز نیز نظارت کامل بر اطلاعات ارائه شده و نحوه اجرای طرح را عهده دار بودند.
در ادامه سلیمانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز ضمن تقدیراز معاونت ابتدایی استان البرز برای اجرای هر چه پربار تر این طرح، گفت: با تغییر رویکرد در آموزش دانش آموزان دیر آموز که بخشی از جامعه دانش آموزی ما را تشکیل می دهند و به منظور توسعه دانش پداگوژی معلمان ابتدایی در این حوزه و کاهش هزینه ها و سهولت ارجاع؛ این طرح با آموزش آموزگاران پایه اول دبستان و اولیای دانش آموزان پایه اول در تابستان ۱۴۰۲ کار خود را آغاز و در این مسیر کارشناسان اداره آموزش استثنایی و مدیران مراکز جامع استان در کنار مدرسان استانی معاونت ابتدایی، تلاش قابل توجهی را منظور نمودند.
وی ادامه داد: در گام دوم که در آبان ماه عملیاتی شد، توانمند سازی مدیران و معاونین آموزشی دوره اول دبستان به اجرا درآمد.
گفتنی است: در طرح "مهراد"، تمامی معلمان ابتدایی استان البرز تا پایان سای جاری، تحت آموزش قرار خواهند گرف

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.