پ
پ

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت ساماندهی تبلیغات محیطی گفت: آذین‌بندی شهر در مناسبت‌های مختلف باید متناسب با نیاز شهروندان و با هدف ترغیب جوانان به سمت فرهنگ ایرانی – اسلامی باشد.

منوچهر غفاری در جلسه هماهنگی تبلیغات محرم و صفر که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی و اعضای کمیته تبلیغات شهرداری کرج اعم از معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، رئیس سازمان فرهنگی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج و نماینده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برگزار شد، عنوان کرد: علاوه بر یکسان‌سازی تبلیغات محیطی در مناسبت‌ها باید به بازخوردهای فرهنگی آن نیز توجه داشته باشیم.
این مسئول بابیان اینکه توزیع بنرهای ویژه محرم، صوت و کتیبه باید با برنامه‌ریزی صورت گیرد، بر نظم در اجرای تبلیغات محیطی شهر در این ایام تأکید کرد و گفت: آذین‌بندی شهر نیز باید متناسب با نیاز شهروندان و با هدف ترغیب جوانان به سمت فرهنگ ایرانی – اسلامی باشد.
وی در ادامه از نقش اطلاع‌رسانی در انعکاس عملکرد مدیریت شهری سخن گفت و تأکید کرد: شهروندان در صورت آگاهی از عملکرد مدیریت شهری به این دستگاه خدمت رسان اعتماد کرده و تعاملات دوسویه مثبت میان مردم و شهرداری شکل می‌گیرد بر همین اساس اطلاع‌رسانی در این زمینه نقش پررنگی دارد.
سرپرست شهرداری کرج همچنین به اقدامات مدیریت شهری در فاصله اعیاد قربان تا غدیر و برنامه‌ریزی بیش از ۶۰ جشن و برنامه فرهنگی و مذهبی در مناطق به مناسبت دهه ولایت اشاره کرد و افزود: امید است با اطلاع‌رسانی مطلوب شاهد حضور حداکثری شهروندان در این جشن‌ها باشیم.
غفاری در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا و ضرورت توجه شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس گفت: در این شرایط اجرای برنامه‌های مناسبتی باید به‌گونه‌ای باش که فاصله‌های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت شود تا سلامت شهروندان عزیز به خطر نیفتد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.