پ
پ


رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی البرز از عملکرد مثبت این اداره کل در خصوص پاسخگویی به مراجعین و پیگیری شکایات و درخواستهای مردمی منطبق با معیارهای دستگاه های نظارتی استان خبر داد.

منصوره موسوی ضمن بیان این خبر گفت طی بازدید سرزده ایوبی بازرس فرمانداری کرج از نحوه پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مردمی و اجرایی شدن اقداماتی از قبیل نصب بارکد نظرسنجی، میز خدمت الکترونیک و .
.
.
این اقدامات را مفید خواند و از عملکرد اداره کل تقدیر کرد .
موسوی افزود در این بازدید روند پاسخگویی حضوری و سامانه ای ، اجرای دستور العمل های نظر سنجی از مردم به صورت غیر حضوری و نصب کد دوبعدی ، میز خدمت و حضور و غیاب کارکنان مورد بررسی و پایش قرار گرفت.
در این بازدید ایوبی بازرس ویژه فرمانداری کرج با اعلام رضایت از انجام امور مربوط به ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، این خدمات را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
در پایان ایوبی راهکارهای لازم در خصوص افزایش بهره وری و اصلاح برخی فرآینده ای کسب رضایتمندی مراجعین را ارائه کرد و خواستار تداوم روند مثبت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در زمینه کسب رضایتمندی مراجعین شد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.