پ
پ

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرج از تدوین آئین‌نامه تعامل با رسانه‌ها برای واگذاری آگهی و رپرتاژ خبر داد.
امیر اشتری به درخواست حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون در خصوص مشخص شدن مبنای واگذاری آگهی‌ها و مساعدت‌های شهرداری به رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: برای واگذاری آگهی به نشریات مواردی ازجمله رتبه‌بندی، میزان توزیع کشوری و اهمیت موضوع مورد آگهی موردنظر است.وی ضمن از دغدغه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در این خصوص، گفت: برای توزیع عادلانه رپرتاژ به رسانه‌ها درصدد تدوین آئین‌نامه تعامل با رسانه‌ها هستیم.مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرج تأکید کرد: آئین‌نامه پیشنهادی برای بررسی و تصویب در اسرع وقت به شورا ارائه خواهد شد.گفتنی است؛ حجت‌الاسلام سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای ششم ماه در چهاردهمین جلسه علنی شورا خواستار مشخص شدن مبنای واگذاری آگهی‌ها و مساعدت‌های شهرداری به رسانه‌ها شده بود.عضو شورای شهر کرج همچنین ضرورت بررسی خروجی و تأثیرات فرهنگی کمک به رسانه‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفته بود؛ آگهی‌ها باید بر اساس دانش و رتبه‌بندی رسانه‌ها اختصاص یابد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.