امام جمعه با بیان اینکه برخی از گناهان عمومی هستند و آثار دارند، گفت: حجاب از ضروریات دین است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند در اصل حجاب تردید کند چون هم حکم صریح قرآن و روایات و حکم فقها بر وجوب حجاب است.

حجت‌سلام‌والمسلمین سجاد موسوی، امام جمعه شهرستان نظرآباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، ضمن گرامیداشت ایام و سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب (ره)، گفت: امروز انقلاب اسلامی زیر سایه فرامین رهبر کبیر انقلاب و بیانات مدبرانه رهبری حکیم مسیر خود را بدون توقف پیش گرفته است.
وی افزود: دشمن از هیچ تلاش و فربه ای برای آسیب رساندن به دامن پاک نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نبود اما مردم انقلابی همواره در مسیر فرامین رهبری شایسته حرکت کردند و نقشه‌های دشمن را نقشه بر آب کردند.
امام جمعه نظرآباد در بخش دیگری به اهمیت حفظ کرامت بانوان با رعایت عفاف و حجاب تأکید کرد و افزود: بهترین مردم کسی است که واجبات دینی را انجام بدهد در کلام نورانی ائمه اطهار علیه السلام از عمل‌کنندگان به واجبات دینی با تعابیری چون پرهیزکار‌ترین بهترین و محبوب‌ترین مردم یاد شده است.
موسوی اظهار کرد: حجاب از ضروریات دین است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند در اصل حجاب تردید کند چون هم حکم صریح قرآن و روایات و حکم فقها بر وجوب حجاب است.
خطیب نماز جمعه شهرستان نظرآباد با بیان اینکه برخی از گناهان عمومی هستند و آثار اجتماعی دارند، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) نسبت به گناهان اجتماعی هشدار می‌دهد و می‌فرماید: هرگاه گناهی پنهانی انجام شود فقط انجام‌دهنده آن زیان دیده است و اگر آشکارا انجام شود و با آن مقابله نشود همگان زیان می‌بینند.
منبع فارس برچسب ها: امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه برخی از گناهان عمومی هستند و آثار اجتماعی دارند، گفت: حجاب از ضروریات دین است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند در اصل حجاب تردید کند چون هم حکم صریح قرآن و روایات و حکم فقها بر وجوب حجاب است.
امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه ب

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر