پ
پ

اصحاب رسانه با حضور در دوره های آموزشی و کارگاه های ضمن خدمتی که تعریف می شود خود را به علم روز مجهز کنند.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی ارتباطات و روش های ارتباطی لازم است که کلیه خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه ای با روش های جدید این حوزه آشنا شوند.
وی ادامه داد: در دنیای پیچیده و رو به گسترش رسانه، امروز رسانه ها با پارامترها و شاخصه های مختلفی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
جابری انصاری خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین پارامترهای مورد ارزیابی در حوزه رسانه بلاشک مجهز شدن به علم روز و استفاده از ظرفیت ابزارهای رسانه ای است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: یقیناً با این شاخصه مهم می توان صعود و نزول یک رسانه را نسبت به یک روال مشخص تعیین کرد.

وی تاکید کرد: این شاخصه مهم نقش عمده ای در تعیین کیفیت فعالیت یک رسانه دارد و لذا می طلبد که دست اندرکاران و مسئولان حوزه رسانه ای توجه جدی خود را به امر اموزش آنهم آموزشهای نوین معطوف نمایند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ا تلاش دارد تا با ایجاد زیر ساخت های مناسب این امر، همچین استفاده از توان و ظرفیت رسانه ای استان، آموزش رسانه ای را هرچه بهتر و بیشتر به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: این اتفاق و رویداد مهم صورت نخواهد گرفت مگر اینکه کلیه رسانه ها و فعالان حوزه رسانه ای استان البرز بر لزوم مجهز شدن به امر آموزش تاکید داشته و تلاش کنند تا در این مسیر خود را توانمند نمایند.
لازم به توضیح است که قصد دارد تا دوره های آموزش جدیدی را برای توانمند نمودن و آشنایی فعالان این حوزه با ابزار روز ارتباطات برگزار نماید.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر