تیتر مهمترین اخبار

دیدار رییس تامین اجتماعی شهرستان با رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ بازدید معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از شرکت داروسازی اکتوورکو در استان البرز بازدید معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از بزرگترین واحد تولید نان صنعتی کشور آزادسازی ۴۰۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ جلسه پشتیبانی جذب مشارکت ذینفعان در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار شد پارک علم و فناوری البرز و شورای اسلامی استان البرز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند دیدار چهره به چهره ۶۴ تن از شهروندان البرزی با استاندار البرز سارق خودرو با شلیک گلوله پلیس زمین گیر شد دستگیری سارقان زورگیر اشتهارد در کمتر از ۲۴ ساعت کشف بیش از یک و نیم تن آرد قاچاق در ساوجبلاغ مدیریت شهری کرج پیشگام اجرای طرح حذف پیمانکار تامین نیرو شود تندیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به اتاق سفید رسید ضرورت یکپارچه‌سازی محتوای تصویری شهر در مناسبت‌ها و رویدادهای تاریخی وابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج در جایگاه برتر ایستاد ضرورت ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کرج

بانک ایران زمین بانک دیجیتال
اکرام ارباب رجوع نباید انتزاعی، ساختگی، ظاهری و مقطعی باشد
29 ژانویه 2022 - 16:59
شناسه : 122759
1
اکرام ارباب رجوع نباید انتزاعی، ساختگی، ظاهری و مقطعی باشد بلکه تلاش شود تا در همه ارکان اداره نهادینه گردد.
ارسال توسط :
پ
پ
امتیاز این [خبر]

اکرام ارباب رجوع نباید انتزاعی، ساختگی، ظاهری و مقطعی باشد بلکه تلاش شود تا در همه ارکان اداره نهادینه گردد.

دکتر لطفی شهردار طالقان در حاشیه طرح تکریم ارباب رجوع که در مورخه ۷ بهمن ۱۴۰۰ در دفتر شهرداری برگزار شد گفت : مکانیسم های لازم در ارائه خدمات مطلوب ومناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه ای است زیرا علت وجودی هر دستگاهی به نحوه ارائه خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می دهد و از هدف های توسعه و تحول اداری، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری می باشد.
وی با بیان این مطلب که : با توجه به اینکه کارکنان در سازمان‌ها و ادارات ارتباط مستقیم با ارباب‌رجوع و مشتری دارند در سیستم مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع نقش کارکنان ادارات بسیار موثر است گفت : مشتری‌مداری و افزایش رضایت ارباب‌ رجوع ضروری است همراه با مهارت‌های ارتباطی و ادب و احترام و نزاکت بوده و این مهم را ادارات در کارکنان خود نهادینه کنند و نحوه برخورد با ارباب‌رجوع ، راه اندازی و راهنمایی صحیح از سایر فاکتورهای موجود مهم تر است.
شهردار طالقان تاکید کرد: اکرام ارباب رجوع نباید انتزاعی، ساختگی، ظاهری و مقطعی باشد بلکه تلاش شود تا در همه ارکان اداره نهادینه گردد وی یکی از آفت‌های تکریم ارباب رجوع را مقطعی بودن و طرح شعارها و رفتارهایی است که دور از عقاید و باور مردم باشد که قطعا با گذشت مقطع خاص دوباره به بوته فراموشی سپرده می‌شود.

شاید این اخبار هم برایتان جالب باشد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.