سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: روابط عمومی با عملکرد مناسبی که در پیش می گیرد می تواند اعتماد اجتماعی میان مخاطب ایجاد کند و نقش سازنده خود را نشان دهد.
کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت در دیدار با کارکنان واحد روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، نقش روابط عمومی را بسیار مهم عنوان کرد و ادامه د اد: تولید رضایت در هر سازمان در این واحد اتفاق می افتد که این تولید رضایت می تواند جنبه درونی یا بیرونی داشته باشد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی آیینه زیبایی های یک سازمان است، ادامه داد: روابط عمومی با عملکرد مناسبی که در پیش می گیرد می تواند اعتماد اجتماعی میان مخاطب ایجاد کند و نقش سازنده خود را نشان دهد.
سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: عملکرد مثبت و سازنده روابط عمومی در یک سازمان می تواند سایر بخش های آن سازمان را تحت تاثیر قرار دهد و به عبارتی آن واحدها روابط عمومی را الگوی خود قرار می دهند.
ایمانی فولادی با تاکید بر اهمیت روابط عمومی خاطرنشان کرد: این اهمیت به اندازه ای است که اگر خواسته باشیم مدل ذهنی برای گام برداشتن ایجاد کنیم روابط عمومی می تواند این کار را انجام دهد.
وی با اشاره به نقش سلبی این واحد یادآور شد: روابط عمومی به عنوان بازوی مدیرعامل یک سازمان که نزدیک ترین منبع به مدیر عامل یا مدیر کل محسوب می شود در جلوگیری از انتشار شایعات نقش اساسی دارد.
سرپرست شرکت گاز استان البرز ادامه داد: با توجه به جنس فعالیت خدمات رسانی که داریم از واحد روابط عمومی این شرکت انتظار می رود تا در گوش سپاری اجتماعی، تولید رضایتمندی اجتماعی، ایجاد پایگاه اجتماعی در درون سازمان و بیرون سازمان با ایده و اندیشه خود تلاش کنند تا بهترین رضایتمندی مشترکان از این شرکت حاصل شود.
ایمانی فولادی بیان کرد: روابط عمومی کارکردهای آموزشی نیز داشته که انتظار می رود با جستن راه های آموزشی جدید و به کارگیری آن در انتقال مفاهیم به نسل جدید اهتمام جدی داشته باشد.
سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: روابط عمومی با عملکرد مناسبی که در پیش می گیرد می تواند اعتماد اجتماعی میان مخاطب ایجاد کند و نقش سازنده خود را نشان دهد.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید