پ
پ

در این کتاب، راد داستان زندگی را در مقابل یک بیماری به تصویر می‌کشد و با استفاده از اندیشه و خلاقیت خودش، به همه‌ی ما نشان می‌دهد که می‌توانیم در مقابل مشکلات زندگی، مقاومت کنیم.

مهربانی، کودکی پرانرژی و خلاق از شهر تهران است.این نویسنده خردسال در این کتاب، نشان می‌دهد که چگونه میتوانیم با ایده‌های خلاقانه‌ و به کمک خانواده و دوستانمان، مبارزه‌ای موفق در برابر بیماری‌ ها داشته باشیم. این کتاب مخاطبان خود را به فکر واقعیت‌های جدیدی درباره بیماری می‌اندازد و نشان می‌دهد که با اصرار و تلاش، همه می‌توانند در برابر مشکلاتشان مبارزه کنند.

از آنجایی که بسیاری از کودکان در این سنین فقط به بازی و سرگرمی فکر می‌کنند، نوشتن یک کتاب برای یک کودک ۸ ساله بسیار شگفت‌انگیز است. رادمهر با نوشتن این کتاب، نشان داده است که هرکسی به شرط داشتن اراده و تلاش، می‌تواند به چیزی بزرگ و جالب برسد.

تصویر رادمهر قنبری مهربانی

تصویر نویسنده ۸ ساله تهرانی کتاب مریضی مثل یک است

نوشتن کتاب “مریضی مثل یک دستکش بدجنس است” یک ایده برای کودکان و مادران و همه  افرادی است که به دنبال انگیزه و الهام  در زندگی شان هستند.

این کتاب می‌تواند به عنوان یک منبع انگیزه‌بخش برای کودکانی که با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، مورد استفاده قرار گیرد و آموزنده باشد.

یادمان نرود، نوشتن کتاب برای یک کودک ۸ ساله بسیار خارق العاده است و حتی یک کودک می تواند به عنوان یک نویسنده جوان و مستعد، و حتی به عنوان الگویی برای کودکان و نویسندگان جوان در آینده باشد.

رادمهر با این کتاب، نشان داده است که هیچ محدودیتی برای شروع کاری خلاقانه و منحصربفرد وجود ندارد و کسی که تصمیم به انجام کاری می‌گیرد فقط باید عزم و تلاش لازم را داشته باشد.

رادمهر قنبری ( شاید در آینده‌ای نزدیک)به عنوان نویسنده‌ای موفق با آینده روشن است که میتواند با کتاب‌های خود، دنیای کودکان را به جایگاهی بهتر و قابل توجهی برساند.

این کتاب توسط  منتشر شده و علاقمندان می توانند جهت خرید کتاب با انتشارات حامیان تماس حاصل نمایند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  1. آفرین به رادمهر که تونسته با ذهن خلاق کودکانه خودش راهی برای بیان احساس خودش باز کنه و کتابی بنویسه که باعث انگیزش در دوستان هم سن خود باشه.تبریک به رادمهر و خانوادش که باعث رشد و شکوفائی این هنر شدن❤️?

    پاسخ
  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر