پ
پ

علی اکبر نژاد علی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و هیات همراه با حضور در انبار نفت شهیددولتی کرج ازتاسیسات منطقه البرز دیدار نمودند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن بازدید از تاسیات انبار نفت شهیددولتی کرج و عرض خداقوت به کارکنان،عملکرد واحدهای مختلف در تامین و توزیع سوخت منطقه البرز را مورد ارزیابی قرار دادند.
علی‌اکبر نژادعلی در نشستی که با حضور معاونین و روسای واحدهای ستادی و عملیاتی منطقه البرز برگزار شد گفت: با توجه به وظیفه اصلی شرکت ملی پخش که همان تامین و توزیع بموقع سوخت درسطح کشورمی باشد هیچ مشکلی در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان وجود ندارد.
نژادعلی با اشاره به اینکه منطقه البرز یکی از مناطق استراتژیک و تاثیر گذار در ارسال و تأمین سوخت در بین مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های ایران است، افزود:کارکنان منطقه البرز با برنامه ریزی،مدیریت صحیح و مناسب، ارائه سوخت بموقع به شهروندان را در اولویت خود قرار دهند.
در این بازدید علی اکبر نژادعلی بهمراه مشاور مدیرعامل، علی اصغر عباسی و رئیس دفتر مدیر عامل، سعید رحمان سالاری ضمن بازدید از تاسیسات انبار نفت از نزدیک با کارکنان عملیاتی و رانندگان نفتکش های شرکت های حمل و نقل دیدار کردند.
در پایان این نشست، مدیرعامل با تشکر از زحمات مدیر و کارکنان منطقه، فعالیت‌ها و اقدامات مطلوب منطقه البرز را نشان از وجود نیروهای با دانش فنی بالا و خلاق دانست که باعث تسهیل در فرآیند عملیات سوخت‌رسانی شده است.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر