منطقه ۹ کرج در صدر پاسخگویی به مردم در سامانه ۱۳۷؛ بهبود خدمات شهری در دستور کار
  • شهریور ۱۷, ۱۴۰۳ ساعت: 6:02
  • سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: منطقه ۹ شهرداری کرج با کسب رتبه نخست در سامانه ۱۳۷، پاسخ خود را نسبت به بهبود شهری و افزایش رضایت شهروندان نشان داد. مصطفی عابدی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از کسب رتبه برتر در این منطقه در پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ در مرداد ماه سال […]

    پ
    پ

    سرپرست منطقه ۹ گفت: منطقه ۹ شهرداری با کسب رتبه نخست در سامانه ۱۳۷، پاسخ خود را نسبت به بهبود شهری و افزایش رضایت شهروندان نشان داد.

    در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از کسب رتبه برتر در این منطقه در پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

    وی با بیان این که موفقیت به دست آمده تلاش‌های شبانه روزی همه عوامل اجرایی منطقه است، بر خدمات رضایت بخش و بهبود مستمر شهری تاکید کرد.

    عابدی افزود: کسب این رتبه نشان‌دهنده آن است که منطقه ۹ در اجرای خدمترسانی بهتر به شهروندان، گام‌های مطلوبی برداشته است.

    سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج، همچنین به برخی از اقدامات انجام شده در منطقه ۹ برای بهبود اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح های مختلف در حوزه های محیط زیست، شهری، عمران و ترافیک، فضای سبز و شهرسازی و… به سطح مطلوبی از خدمات رسانی دست یافتیم.

    منتشر شده در تاریخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳

    منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر