رسانههای جعلی در بستر شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای مختلف برای انحراف افکار عمومی از موضوعات متضاد با منافعشان، موضوعات جدیدی را خلق میکنند.
برای مثال اگر افکار عمومی به مشکلات اقتصادی معطوف باشد با طرح مشکلات دیگر افکار عمومی را به مسیری دیگر منحرف خواهند کرد.
گاهی هم مطبوعات زرد با ترفندهای رسانهای و بمباران خبری، ذهن و گوش مخاطب را با اخبار کم اهمیت پر کرده و آنان را از اخبار اصلی و مهم منحرف میکنند.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید