پ
پ


مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با تکیه بر اهمیت اصول شهروند مداری و پاسخگویی راه‌اندازی و فعال شده که به نحو مطلوبی باعث افزایش مشارکت‌های مردمی نیز شده است.

با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه‌اندازی شده است، برای رفع سریع‌تر معضلات و مشکلات موجود، پیام‌های دریافتی از مرکز طبق اولویت‌بندی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف عمرانی، ، فنی شهرسازی، کنترل و نظارت، زیباسازی، نظافت و حفظ بهداشت محیط شهری و ارتقای سلامت و پاکیزگی سطح شهر و رفاه حال شهروندان به واحد مربوطه ارجاع تا درکمترین زمان ممکن، پاسخگویی صورت گیرد.
عطایی افزود: خرداد ماه سال جاری بیش از یک هزار پیام از طریق تماس شهروندان درسامانه ۱۳۷ ثبت، پیگیری و پاسخ داده شد که ۱۹ پیام مربوط به حوزه معاونت فنی وشهرسازی، ۲۱۴ پیام درخصوص فضای سبز۱۸ پیام حوزه حمل ونقل وترافیک ۱۳۵ پیام مربوط به معاونت فنی وعمرانی و ۳۸۰ پیام درحوزه خدمات شهری ۲۲۳و پیام نیز درباره کنترل نظارت همچنین ۱۱ پیام زیباسازی است.
وی در ادامه تصریح کرد: ۷۵۵ مورد از تماس‌های شهروندان در زمان مناسب پیگیری و انجام شده و تعدادی ازتماس‌ها نیز مربوط به حوزه استحفاظی مناطق شهرداری همجوار است و ۲۰۱ مورد زمان بربوده و نیازمند پیگیری‌های متعدد و تخصیص اعتبار برای اجرا که در برنامه‌های منطقه گنجانده شده است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.