تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

پل سرحدآباد به تصاویر نورانی شهدا مزین شد
23 بهمن 1402 - 15:58
0
مدیرزیباسازی شهرداری فردیس گفت: اولین معبر شهدایی شهر فردیس همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به قاب‌‌‌های نورانی از تصاویرشهدا مزین می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرزیباسازی گفت: اولین معبر شهدایی شهر همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به قاب‌‌‌های نورانی از تصاویرشهدا مزین می‌شود.

حسین جعفری مدیر زیباسازی شهرداری فردیس با اشاره به اینکه اولین گذر شهدایی شهر فردیس رونمایی می شود؛ اظهار کرد: پروژه ساخت و نصب تابلوهای نورانی مزین به تصاویر شهدای والامقام شهر فردیس به منظور ترویج فرهنک ایثار و شهادت، در محل پل شهدای سرحدآباد نصب شده که امشب همزمان با گلبانگ الله اکبر در شب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی می شود.
وی اعتبار این پروژه را ده میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این پروژه ۱۲۰ قاب از تصاویر شهدای والامقام شهر فردیس که درجریان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع) و عرصه امنیت و سلامت به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، توسط مدیریت زیباسازی شهرداری فردیس در محل پل شهدای سرحدآباد اجرا شده است.
جعفری گفت: در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، طرح گذرهای شهدایی شهر فردیس توسط مدیریت زیباسازی شهرداری تهیه و در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است که در سال آتی به اجرا می‌رسد.
گفتنی است تصاویر شهدای گرانقدر با همکاری ستاد یادواره شهدای شهرستان فردیس در قطع ۳*۴ تهیه شده که از پس از ارتقای کیفیت و بروز رسانی با تکنولوژی هوش مصنوعی، در مدت زمان یکماه بر روی تابلوهای چلنیوم اجرا و در محل ریفیوژ میانی پل شهدای سرحدآباد نصب شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.