پ
پ

رییس آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: پنج اثر از معلمان مدارس استثنایی این استان به دبیرخانه کشوری جشنواره الگوهای برتر یاددهی – یادگیری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ معرفی شد.

« عباس کشاورز » افزود: این جشنواره به منظورارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس معلمان ،شناسایی وترویج روش های نوین یادهی و یادگیری، توسعه فضای رقابتی سازنده، افزایش کیفیت و نوآوری دربکارگیری علم وفن آوری های جدید اطلاعاتی، ارتقای زمینه پژوهشگری و توانمند سازی حرفه ای معلمان درمدارس فراخوان شد.
وی مخاطبین این جشنواره را تمامی شاغلین در دوره های مختلف تحصیلی، آموزش تلفیقی، مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری ذکر کرد.
وی بیان داشت: این جشنواره با هدف ارتقاء کمی و کیفی دانش، نگرش، مهارت های معلمین، ایجاد رقابت در زمینه توسعه و تعمیق تجربیات علمی، توسعه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای معلمان به شکل فردی و گروهی معلمین دانش آموزان با نیازهای ویژه اجرایی شد.
کشاورز خاطرنشان کرد: از مجموع ۶۰ اثر ارسالی معلمان به دبیرخانه استانی ، داوران پنج اثر را منتخب و به دبیرخانه کشوری معرفی کردند.
وی یادآورشد: فاطمه توانگر روستا ، فاطمه کاویانی کپور، مهناز یوسفی،سمیه سادات محمدی و فائزه جانمحمدی از مدرسه مهر، توران اسدی از مدرسه ایمان دختران، مریم امیری از مدرسه اسپرورین، حنانه درفشی جوان از مدرسه پویا و هاجر احمدی دستجردی از مرکز مشکلات وِیژه یادگیری یگانه آثارشان به مرحله کشوری راه یافت.
وی ادامه داد: این جشنواره دررویکردهای انفرادی و اقدام پژوهی و درگروه های آسیب دیده بینایی، شنوایی، نیاز ویژه ذهنی، چند معلولیتی و جسمی حرکتی، مشکلات ویژه یادگیری، اختلالات طیف اتیسم، گفتار درمانی، کار درمانی، شنوایی شناسی، خدمات راهنمایی و مشاوره در تمامی دوره های تحصیلی اجرایی شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزتصریح کرد: معلمان مدارس استثنایی استان دراین جشنواره با ارائه طرح درس و فیلم تدریس شرکت کردند.
حدود چهار هزار دانش آموز با نیازهای ویژه و تلفیقی درمدارس استثنایی استان البرزتحصیل می کنند.
منبع ایرنا

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.