مسوول سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس گفت: بیش از ۹۳۴ پیام شهروندی در خردادماه امسال در سامانه ۱۳۷ شهرداری ثبت شده و بیش از نیمی از پیامها رسیدگی شده است. طبق آمارها تعداد پیام های واصله به این سامانه نسبت به گذشته، روند صعودی داشته است.
مهران فرزانه در خصوص این خبر، اظهار کرد: از مجموع ۹۳۴ پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷، ۱۰۸ پیام مربوط به حوزه پسماند بوده که بیش از ۸۳ درصد از این پیامها مورد رسیدگی قرار گرفته است. سامانه پسماند برای چندمین ماه متوالی بهترین عملکرد پاسخگویی را به خود اختصاص داده است.وی افزود: بیشترین تعداد پیامهای ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری ۴۳۳ پیام و مربوط به حوزه منطقه ۱ شهرداری فردیس است که به ۶۳درصد از این پیامها رسیدگی شده است. ۳۶۶ پیام مربوط به حوزه منطقه ۲ شهرداری فردیس بوده و ۵۹ درصد آن مورد رسیدگی قرار گرفته است.مسوول سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس با بیان اینکه در بین حوزههای مختلف شهرداری فردیس، بیشترین درخواستهای مردمی به حوزه خدمات شهری مناطق اختصاص دارد، گفت: از بین مجموع پیامهای رسیده به سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس، ۲۷۷ پیام مربوط به حوزه خدمات شهری در دو منطقه شهرداری فردیس بوده که به بیش از ۸۳ درصد این پیام ها رسیدگی است.وی رسیدگی به مطالبات و پیامهای ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ را از اولویتهای شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: روند افزایشی پیامهای رسیده به سامانه، از افزایش ارتباط و اعتماد شهروندان حکایت دارد. ضمن اینکه آن دسته از پیام های شهروندان که هنوز رسیدگی نشده نیز تا حصول نتیجه پیگیری میشود.
نسخه قابل چاپ
مسوول سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس گفت: بیش از ۹۳۴ پیام شهروندی در خردادماه امسال در سامانه ۱۳۷ شهرداری ثبت شده و بیش از نیمی از پیامها رسیدگی شده است. طبق آمارها تعداد پیام های واصله به این سامانه نسبت به گذشته، روند صعودی داشته است. مهران فرزانه در خصوص این خبر، اظهار کرد: از مجموع […]
ارسال توسط : ahmadi
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید