مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری کرج از تدوین آئیننامه تعامل با رسانهها برای واگذاری آگهی و رپرتاژ خبر داد.
امیر اشتری به درخواست حجتالاسلام علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در خصوص مشخص شدن مبنای واگذاری آگهیها و مساعدتهای شهرداری به رسانهها اشاره کرد و گفت: برای واگذاری آگهی به نشریات مواردی ازجمله رتبهبندی، میزان توزیع کشوری و اهمیت موضوع مورد آگهی موردنظر است.وی ضمن تقدیر از دغدغه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در این خصوص، گفت: برای توزیع عادلانه رپرتاژ به رسانهها درصدد تدوین آئیننامه تعامل با رسانهها هستیم.مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری کرج تأکید کرد: آئیننامه پیشنهادی برای بررسی و تصویب در اسرع وقت به شورا ارائه خواهد شد.گفتنی است؛ حجتالاسلام سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ششم مهرماه در چهاردهمین جلسه علنی شورا خواستار مشخص شدن مبنای واگذاری آگهیها و مساعدتهای شهرداری به رسانهها شده بود.عضو شورای شهر کرج همچنین ضرورت بررسی خروجی و تأثیرات فرهنگی کمک به رسانهها را مورد تأکید قرار داد و گفته بود؛ آگهیها باید بر اساس دانش و رتبهبندی رسانهها اختصاص یابد.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید