تصویر
آئین افتتاحیه اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان استان البرز
31 خرداد 1402 - 12:42
0
طی مراسمی، اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان استان البرز رسما شروع به کار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


طی مراسمی، اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان استان البرز رسما شروع به کار کرد.

این مراسم با حضور دکتر ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز، فروغی ، خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی، حاج کاظم مشاور استاندار، هنرمندان، ورزشکاران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجموعه انقلاب اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رحمتی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز با بیان این که " برای ارتقای سلامت و نشاط جامعه از هیچ کوشش دریغ نخواهیم کرد " اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۲۰۰ برنامه ورزش همگانی به ویژه در مناطق کم برخوردار پیش بینی کرده‌ایم.
در ادامه دکتر ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به تحرک، پویایی و تحول در ورزش و جوانان استان البرز گفت: لازم است که رقابتهایی همچون جام مینی فوتبال ایرانیان افزایش یابد.
وی افزود: سعی مسئولان استان این است که پروژه سالن ۶ هزارنفری تا پایان سال افتتاح و به بهره برداری برسدهمچنین در این برنامه، بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: بیش از ۱۵۰۰ تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان استان البرز شرکت کرده اند .
وی با بیان این که " باید تلاش کنیم ورزش را برای اقشار مختلف مردم در دسترس و ارزان کنیم " تأکید کرد: با تمام ظرفیت از توسعه ورزش همگانی در استان حمایت خواهیم کرد.
خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز کم تحرکی در جامعه را مسئله ای شایع دانست و خاطر نشان کرد: برای مقابله با کم تحرکی، پیش بینی و اجرای چنین مسابقاتی اثرگذار و لازم استوی با بیان این که " مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان یک رویداد بی نظیر در حوزه ورزش همگانی است " تصریح کرد: ۴۱ هزار و ۲۱۲ تیم در سطح کشور در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان به رقابت می پردازند.
شایان ذکر است ؛ در این مراسم که بصورت زنده از سیمای البرز پخش می شد؛ علاوه بر اجرای برنامه های متنوع ورزشی و هنری، از مادر شهید مدافع حرم مهدی عسگری تجلیل به عمل آمد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.