تصویر
آئین رونمایی از کتاب «۱۲ اصل موفقیت برای مدیران» برگزار شد
18 اسفند 1401 - 14:14
1
به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و طرح ملی کتابخانه گردی با حضور محمدابراهیم خلیلی نویسنده کتاب، آیین رونمایی از کتاب «12 اصل موفقیت برای مدیران» در کتابخانه الهادی هشتگرد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و طرح ملی کتابخانه گردی با حضور محمدابراهیم خلیلی نویسنده کتاب، آیین رونمایی از کتاب «۱۲ اصل موفقیت برای مدیران» در کتابخانه الهادی هشتگرد برگزار شد.

به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و طرح ملی کتابخانه گردی با حضور محمد ابراهیم خلیلی نویسنده کتاب، حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ؛ علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز؛جمعی از مدیران شهرستان ساوجبلاغ و نویسندگان شهرستانی، آیین رونمایی از کتاب «۱۲ اصل موفقیت برای مدیران» در کتابخانه الهادی هشتگرد برگزار شد.
در این آیین امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن تبریک سالروز نهاد کتابخانه های عمومی و تاثیر این نهاد در افزایش مطالعه و اشتیاق به خواندن در نسل جوان به بیان برخی نکات درخصوص نویسندگی کتاب «۱۲ اصل موفقیت برای مدیران» و تاثیر آن بر عملکرد مدیران پرداخت.
محمد ابراهیم خلیلی نویسنده کتاب «۱۲ اصل موفقیت برای مدیران» ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و طرح ملی کتابخانه گردی هدف خود از نوشتن این کتاب را تربیت مدیران فردای کشور عنوان و تصریح کرد: سرعت علم در جهان بصورت باورنکردنی بالا رفته است و راکد ماندن علم مدیریتی می تواند خدشه بزرگی را به بدنه یک کشور وارد کند و آنچه امروز در کشور بیش از پیش به آن نیاز است مدیرانی با دانش است.
وی در ادامه مطالعه و کسب دانش را با خوانش کتابهای تخصصی حوزه های مختلف در علوم مدیریتی تاثیرگزار دانشت و ابراز امیدواری کرد مدیران جوان با بهره مندی از تجربیات مدیران لایق و شایسته کشور پرچم ایران سرافراز را بالا نگه دارند.
گفتنی است معرفی کتاب و خوانش بخشی از آن توسط نویسندگان بومی شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.