تصویر
آئین گرامیداشت شهید سرلشگر ولی الله فلاحی در آموزش و پرورش البرز برگزار شد
21 آبان 1402 - 15:50
3
آئین گرامیداشت شهید سرلشگر ولی الله فلاحی با حضور حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امیر سرتیپ نجفی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان البرز، رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز،همدانی مشاور استاندارالبرز در امور شاهد و ایثارگران و سایر مسئولین در مدرسه تیمسار فلاحی ناحیه یک کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آئین گرامیداشت شهید سرلشگر ولی الله فلاحی با حضور حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امیر سرتیپ نجفی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان البرز، رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز،همدانی مشاور استاندارالبرز در امور شاهد و ایثارگران و سایر مسئولین در مدرسه تیمسار فلاحی ناحیه یک برگزار شد.

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرلشگر فلاحی و همه شهدا به ویژه شهدای معظم ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی ازمؤلفه های اصلی انقلاب ما در پیشبرد اهداف و آرمان‌ها، شهادت‌طلبی، مجاهدت و ازخودگذشتگی اقشار مختلف ایران در طول تاریخ این مرزوبوم بوده است و این سرزمین با وجود مجاهدان و ایثارگرانی جان‌برکف، دوران‌های پرافتخاری در تمام عرصه‌ها داشته است و یکی از این اسوه های انقلاب، سرلشگر فلاحی فرزند استان البرز بود؛ زمانی که کشور وارد جنگ تحمیلی شد، بزرگانی چون امیرسرلشگرفلاحی صحنه را مدیریت و از این کشور دفاع کردند وامروز برای اولین بار به همت ارتش ، مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار در استان البرز در مدرسه ای به نام همین شهید عزیز برگزار می شود.
حجرگشت با قدردانی از تلاش های ارتش جمهوری اسلامی ایران و زحمات مدافعان امنیت اظهار داشت: امنیت ما و پیشرفت های ما حاصل تقدیم هزاران شهید بزرگ به میهن اسلامی ایران است و اگر امنیت برقرار نباشد، مدرسه ، علم و پیشرفتی نخواهد بود و همگی باید قدردان و سپاسگزار زحمات مدافعان امنیت کشور باشیم.
استان البرز افتخار وجود شخصیت های بزرگی همچون شهید طالقانی و شهید فلاحی را درکارنامه خود دارد و با پرداختن به ابعاد شخصیتی و زندگی آنها می توان در حفظ سرمایه های به ویژه نسل جوان و تربیت تمام ساحتی آنان قدم برداشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.