تصویر
آبروی انقلاب اسلامی از قرآن کریم است
20 بهمن 1401 - 8:42
2
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل آل احمد نویسنده و مدرس علوم قرآنی حوزه علمیه در محفل انس با قرآن کریم گفت: پیوند انقلاب اسلامی ایران و قرآن کریم ناگسستنی است و باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران حیثیت و آبروی خود را از قرآن کریم گرفته است.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل آل احمد نویسنده و مدرس علوم قرآنی حوزه علمیه در محفل انس با قرآن کریم گفت: پیوند انقلاب اسلامی ایران و قرآن کریم ناگسستنی است و باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران حیثیت و آبروی خود را از قرآن کریم گرفته است.

همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای تبیین پیوند انقلاب اسلامی و قرآن کریم «محفل معنوی انس با قرآن کریم» با حضور علی معدنی پور ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ قاریان مطرح شهرستانی و جمعی از مسئولین و اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
در این محفل انس با قرآن کریم ابتدا قاریان جوان و سپس قاریان ممتاز شهرستانی از جمله محمد تقوایی و مهدی فلاح نژاد به تلاوت آیات نورانی وحی پرداختند و علاقه مندان به ساحت کلام وحی را به فیض رساندند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل آل احمد نویسنده و مدرس علوم قرآنی حوزه علمیه استان البرز به عظمت و فضیلت قرآن کریم پرداخت و عنوان داشت: مهمترین رسالت قرآن کریم هدایت و راهنمایی انسانهاست و قرآن کریم این رسالت را در همه شرایط و دوره های زندگی بشر به عهده داشته و قرآن است که می تواند او را به سوی سعادت و کمال هدایت کند، و چون چراغی روشن در دست وی، راه سعادت را به او نشان دهد.
وی در ادامه به ابعاد مختلف قرآن کریم و پیوند این کتاب آسمانی و کلام وحی با انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: : پیوند انقلاب اسلامی ایران و قرآن کریم ناگسستنی است و باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران حیثیت خود را از قرآن کریم گرفته است و نکته بسیار حائز اهمیت آن است که قرآن سفره گسترده الهی است که در اختیار انسان قرار داده شده است و هر کس به فراخور حال خود به بهره برداری از آن دعوت شده است.
این نویسنده و مدرس حوزه علمیه در پایان با بیان اینکه خواندن قرآن کریم کمک شایانی به افزایش رغبت در مطالعه خواهد کرد گفت: معتقدم انس با قرآن کریم که کاملترین کتابهاست و خواندن آن موجب تقویت در خوانش دیگر کتابها خواهد شد.
گفتنی است در پایان از فعالان قرآنی و و قاریان شهرستانی توسط مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با اهدای لوح شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.