تصویر
آبگرفتگی تونل ۱۲ و ۱۳ آزادراه تهران شمال
08 مرداد 1401 - 16:15
0
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: بارندگی باعث آبگرفتگی در تونل ۱۲ و ۱۳ در محدوده تهران شده و با این اوصاف این مسیر تقریبا مسدود شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: بارندگی باعث آبگرفتگی در تونل ۱۲ و ۱۳ در محدوده تهران شده و با این اوصاف این مسیر تقریبا مسدود شده است.

علی زندی فر با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش رگباری باران در اکثر مناطق البرز به ویژه ارتفاعات طالقان و جاده چالوس بودیم، اظهار کرد: این بارش‌ها منجر به آب بردگی ۱۴ نقطه از محور – چالوس شد که مسدود شدن محور را در پی داشت.
وی ادامه داد: در ساعات اولیه بارش، نیروهای راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات در این مسیر مستقر شدند و در حال بازگشایی این جاده هستند.
وی با اشاره به وضعیت آزاد راه تهران – شمال هم توضیح داد: بارندگی باعث آبگرفتگی در تونل ۱۲ و ۱۳ در محدوده تهران شده و با این اوصاف این مسیر هم تقریبا مسدود شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه امکان تردد در محور کرج – چالوس وجود ندارد، افزود: برای جلوگیری از هر گونه تردد با هماهنگی با پلیس راه، محور آتشگاه به نوجان که محور کمکی کرج – چالوس هست هم تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به تاثیر بارش‌ها در راه‌های روستایی استان ابراز کرد: در حال حاضر مسیر روستای جوستان- گوراب و جوستان به ناریان به دلیل حجم بالای بارندگی مسدود است و نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.
زندی فر با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی بارندگی‌ها تا روز دوشنبه ادامه دارد، افزود: در این شرایط از مردم درخواست می‌شود از سفرهای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند تا شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.