تصویر
آب نماهای میادین شهرکرج مرمت و راه‌اندازی شد
24 اسفند 1401 - 14:25
1
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از بهسازی و اورهال آب نماهای سطح شهر کرج در آستانه سال جدید خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری از بهسازی و اورهال آب نماهای سطح در آستانه سال جدید خبر داد.

علیرضا عاقلی و در راستای اجرای طرح‌های استقبال از بهار ؛بیان داشت: با توجه به تأثیرگذاری آب نماها و میدان‌ها در آرامش روحی و بصری شهروندان، بهسازی و رفع نواقص آب نمای میادین سطح شهر با هدف ایجاد چشم انداز مطلوب و دلپذیر در دستور کار قرار گرفته است.
عاقلی اظهار داشت: بهداشت روانی شهروندان و زیباسازی شهر نقش مهمی در افزایش روحیه نشاط و تعالی شهروندان دارد.

وی، فرسودگی را از دلایل بهسازی آب نماها برشمرد و افزود: در کنار وظایف تعریف شده در طرح استقبال از بهار این سازمان اقدام به رفع نواقص و ایرادات آب‌نماهای موجود در سطح شهر کرده است و در آستانه سال نو تمامی این آب‌نماها راه‌اندازی می‌شود.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اشاره به عملیات عمرانی راه‌اندازی فواره‌ها و آب‌نماهای سطح شهر شامل کاشی‌کاری حوضچه آبنما، ساماندهی منظر و پیرایش جداره‌ها، طراحی و نصب سیستم هدایت آب و بازسازی موتورخانه پمپاژ آب، نور پردازی و گل کاری و رنگ‌آمیزی از تکمیل عملیات بهسازی آب نمای میدان توحید خبرداد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.