تصویر
آب ویلاهای خارج بافت قطع، و چاه‌های غیرمجاز را پُر کنید
20 تیر 1402 - 8:57
شناسه : 590958
3
جلسه مدیریت بحران شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی و باحضور بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاههای عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.


جلسه مدیریت بحران شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی و باحضور بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاههای عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه با اشاره به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی انرژی گفت: بخشنامه های صادره در خصوص کاهش مصرف انرژی برای ادارات و دستگاههای دولتی لازم الاجرا است و بر اجرای صحیح آن نظارت خواهد شد.
دکتر البرزی افزود: خط قرمز ما، آسایش مردم است و تأمین آب و برق مناطق مسکونی در اولویت اند و می بایست تا حد امکان، قطعی نداشته باشیم.
وی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی گفت: دستگاههای اجرایی باید عملیاتی کار کنند و خودشان را به آب وآتش بزنند تا مردم به سختی نیفتند.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ با اشاره به لزوم تأمین آب شرب منازل، گفت: دستگاههای اجرایی از تمامی ظرفیت های قانونی خود در این خصوص استفاده کرده و آب ویلاهای خارج بافت را قطع، و چاه‌های غیرمجاز را پُر کنند.
وی در ادامه بر تأمین زیرساخت‌ها، تأمین برق پایدار برای چاه‌های آب شرب، نوسازی و اصلاح شبکه آبرسانی در شهرها تأکید نمود و تصریح کرد: اعضای مدیریت بحران شهرستان باید تمام وقت به گوش بوده و از شبکه ارتباطی خارج نشوند و بتوانیم با تلاش و همکاری، از بحران آب و برق در ایام پیک و پُرمصرف تابستان به راحتی گذر نماییم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.