با بیان اینکه در سنوات گذشته بهشت علی نیز برای متوفیان در نظر گرفته شده است که تجهیز شده است، بیان کرد: بنا به تشخیص کارشناسان تا ۳۰ سال آینده بهشت علی کرج جوابگوی متوفیان بوده است .

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج داد کیانی شهردار کرج در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج که ظهر امروز در سازمان آرامستانهای کرج برگزار شد، اطهار داشت: مجموعه ریالی اعتبار پروژه های امروز سازمان آرامستانهای شهرداری کرج بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود:در دوره ششم به صورت مویرگی در همه محلات و مناطق شهرداری کرج دارای پروژه های متعددی بوده ایم.

شهردار کرج گفت: در حوزه های تخصصی سازمانها نیز نگاه ویژه ای بر پروژه های ایجاد شده بوده که تلاش می کنیم با کمک مدیریت شهری کیفیت این پروژه همگام با علم روز دنیا پیش رود.

کیانی افزود:پروژه هایی که امروز افتتاح می شود جزو پروژه هایی بوده است که در فضاهای کوچک‌ارایه خدمت می شد اما امروز به برکت این افتتاحیه ها در فضای چندین برابری به کار خود ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه در سنوات گذشته بهشت علی نیز برای متوفیان در نظر گرفته شده است که تجهیز شده است، بیان کرد: بنا به تشخیص کارشناسان تا ۳۰ سال آینده بهشت سکینه کرج جوابگوی متوفیان بوده است.

شهردار کرج با توجه به اینکه در ششم مدیریت شهری کرج بیشترین و‌بهترین خدمات را در حوزه مدیریت آبهای سطحی داشته است،گفت۳۲ نقطه آبگرفتگی در سطح شهر وجود داشته که این مقدار به زیر ۱۰ نقطه رسیده است.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر