تصویر
آزادسازی و رفع تصرف  از اراضی ملی روستای اسماعیل آباد از توابع شهرستان چهارباغ
04 آبان 1402 - 10:39
1
رفع تصرف اراضی ملی در پلاک 174 اصلی موسوم به اسماعیل آباد با همکاری و حضور معاون دادستان، نیروهای انتظامی، شهرداری و نماینده بنیاد مسکن ، فرماده و جانشین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و عوامل یگان حفاظت شهرستانهای کرج و ساوجبلاغ به اجرا درامد.
ارسال توسط :
پ
پ

رفع تصرف اراضی ملی در پلاک ۱۷۴ اصلی موسوم به اسماعیل آباد با همکاری و حضور معاون دادستان، نیروهای انتظامی، شهرداری و نماینده بنیاد مسکن ، فرماده و جانشین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و عوامل یگان حفاظت شهرستانهای و ساوجبلاغ به اجرا درامد.

در این اقدام صفدری معاون دادستان شهرستان حفظ اراضی دولتی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از برنامه های مهم مراجع قضایی عنوان کرد و افزود: در راستای تاکیدات رئیس محترم قوه قضاییه در احیای حقوق عامه، دستگاه قضایی شهرستان چهارباغ با هرگونه دخل و تصرف و دست اندازی به اراضی ملی و عرصه های طبیعی برخورد جدی میکند.
در ادامه سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ ضمن و تشکر از همکاری دستگاه قضا، فرماندار و نیروهای انتظامی و شهرداری شهرستان چهارباغ بیان نمود: قسمتی از اراضی در طی سالهای گذشته و اخیر تصرف شده بود که با پیگیریهای انجام شده توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ و اداره کل و همکاری دستگاههای ذیر ربط حدود۲ هکتار از این اراضی با صدور حکم و دستور دادستان شهرستان رفع تصرف گردید.
ایشان تصریح کرد: حراست از اراضی ملی وظیفه آحاد مردم است و تک تک افراد نسبت به حفاظت از منابع ملی کشور مسئول هستند .
وی گفت، اهمیت گسترش فرهنگ حفظ و حراست از این منابع خدادادی از مهمترین موارد در حفاظت از عرصه های ملی است و این مسیر جز با یاری و یکپارچه شدن تمام مردم و مسئولان پیموده نمیشود.
ایشان از دوستداران طبیعت خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را فورا" از طریق سامانه ۱۵۰۴ یا ۱۳۹ گزارش نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.