تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

آزادسازی ۲۵۰ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
18 دی 1402 - 9:56
2
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۲۵۰ هکتار اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرجهاد شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۲۵۰ هکتار اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد.

«هوشنگ میرزایی» افزود: این اراضی به ارزش ۴۵ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای حسین آباد و مناطق همجوار آن در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی به عرصه تولید بازگشت.
وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

مدیرجهاد کشاورزی ساوجبلاغ گفت: در اجرای آزاد سازی این اراضی ۲۴۲ قطعه دیوارکشی به طول ۱۱ هزار مترمربع، ۶ مورد فوندانسیون به مساحت ۹۰۰ متر مربع، ۱۷ مورد بنای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به مساحت حدود ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع، ۱۱ مورد محوطه سازی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع، ۷۹ مورد انباشت مصالح ساختمانی در سطح چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع، ۱۲ مورد استخر به مساحت ۶۰۰ مترمربع و یک مورد آلاچیق به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.
از مجموع ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی البرز، حدود ۲۰ هزار هکتار آن مربوط به شهرستان ساوجبلاغ است.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۲۵۰ هکتار اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۲۵۰ هکتا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.