تصویر
آزادسازی۱۲هزار متر از اراضی کشاورزی در چهارباغ
20 آبان 1402 - 16:19
0
فرمانده انتظامي شهرستان چهارباغ از اجراي حکم تخريب ساخت و سازهای غيرمجاز و آزاد سازی 12 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزاد سازی ۱۲ هزار مترمربع از اراضی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "کامران چراغی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز و در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۴۰ قطعه ساخت وساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، استخر و بناهای غیرمجاز با دستور مقام قضائی در محله سلطان آباد و مهدی آباد؛ تخریب ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
وی افزود: در این عملیات که مسئولان اداره جهاد کشاورزی و نمایندگان امور اراضی در کنار عوامل انتظامی حضور داشتند با حکم مراجع قضائی، ۱۲ هزار مترمربع که از اراضی کشاورزی به باغ ویلا و چهار دیواری تغییر کاربری داده شده بود؛ آزادسازی و تخریب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با بیان اینکه هرگونه تصرف وساخت وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد بود؛ به شهروندان توصیه کرد قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام وضعیت ملک و نوع کاربری از ادارات مربوطه اقدام کنند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ارگان های مربوطه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیز گزارش کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.