به گزارش ایرنا از ، "حسین " روز یکشنبه رییس کل دادگستری البرز اظهار کرد: این بازدید با همراهی معاون نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان، سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر و کیفری البرز، رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرج، سرپرست محاکم کیفری ۲ کرج، سرپرست مجتمع شهید بنی جمالی و تعدادی از قضات شعب دادگاه های تجدیدنظر استان و دادگاههای کیفری ۲ کرج و محمدشهر انجام شد.
وی با تاکید بر حضور منظم مدیران و قضات در ندامتگاه‌های استان البرز برای بررسی پرونده‌های زندانیان اضافه کرد: برنامه عملیاتی دادگستری تکالیف متعددی در راستای اجرای برنامه تحولی قوه قضائیه در مجموعه قضایی استان البرز تعیین کرده است.

آزادی ۱۹ زندانی ندامتگاه کرج

فاضلی هریکندی گفت: در این بازدید درخواست‌های ۲۲۱ مددجو از قبیل تسریع در رسیدگی، استفاده از پابند الکترونیک، آزادی مشروط، تعلیق و تخفیف مجازات، زندان باز و نظام نیمه آزادی، تبدیل یا تخفیف در مجازات، اعسار و تقسیط، ادغام پرونده ها، مرخصی و درخواست عفو توسط زندانیان مطرح شد و دستورات لازم صادر شد.
وی بیان کرد: قضات ضمن بررسی پرونده های قضایی با پابند الکترونیک برای ۲ نفر، تخفیف و تعلیق مجازات برای ۱۳ نفر و تخفیف مجازات برای ۱۴ نفر مورد موافقت کردند و در مجموع با درخواست ۱۹ نفر از زندانیان به منظور بررسی و امکان آزادی از طریق نهادهای ارفاقی موافقت به عمل آمد.
وی افزود: در این بازدید همچنین دستورات لازم در خصوص تسریع در رسیدگی برای پرونده ۸۵ زندانی و مشاوره و ارشاد قضایی در خصوص ۷۲ نفر صادر شد.

منبع: ایرنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر