تصویر
آزادی ۴۵ زندانی ندامتگاه قزلحصار در آستانه میلاد حضرت علی (ع)
04 بهمن 1402 - 10:03
4
رییس مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج گفت: ۴۵ زندانی در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر با استفاده از مرخصی پایان حبس آزاد شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس مجتمع ندامتگاهی گفت: ۴۵ زندانی در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر با استفاده از مرخصی پایان حبس آزاد شدند.

"الله کرم عزیزی" اظهار کرد: به همین مناسبت نیز با بررسی پرونده قضایی و نظر مثبت شورای طبقه بندی ندامتگاه قزلحصار و اعلام نظر نهایی مراجع قضایی ۳۷۰ مورد مرخصی به زندانیان واجد شرایط اعطا شد.
وی افزود: زندانیان علاوه بر رعایت قوانین و مقررات در طول دوران حبس می توانند با شرکت در کلاسهای مختلف و کسب امتیاز لازم،پس از موافقت مرجع قضایی مربوطه از تسهیلات قانونی بهره‌مند شوند.
رییس مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج بیان کرد: حضور کارشناسان اجرای احکام در اندرزگاه ها و ملاقات با مددجویان، مکاتبه و تعامل با مراجع قضایی از راهکارهای اساسی کاهش جمعیت کیفری است.
عزیزی شناسایی مددجویان تحت قرار،استفاده از راهکارهای قانونی و کارآمد جهت پیگیری پرونده قضایی را از وظایف کارشناسان ذیربط عنوان کرد وگفت: رعایت حقوق شهروندی و تکریم مددجویان در قالب بررسی مشکلات قضایی مهمترین ابزاری است که می تواند در کاهش جمعیت کیفری تاثیر گذار باشد.
مجتمع ندامتگاهی قزلحصار یکی از سه زندان مستقر در البرز است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج گفت: ۴۵ زندانی در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر با استفاده از مرخصی پایان حبس آزاد شدند.
رییس مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج گفت: ۴۵ زندانی در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر با استفاده از مر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.