تصویر
آزادی ۴۰ زندانی با استفاده از ارفاقات قانونی
09 دی 1402 - 10:00
2
رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور در ندامتگاه کرج ضمن دیدار و گفتگو با مددجویان به پرونده های آنان رسیدگی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور در ندامتگاه ضمن دیدار و گفتگو با مددجویان به پرونده های آنان رسیدگی کرد.

در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب مرکز، سرپرست اداره کل زندان های استان، معاون قضایی دادگستری و جمعی از قضات حضور داشتند که پس از بررسی ۱۷۲ پرونده زندانی و با استفاده از ارفاقات قانونی ۴۰ زندانی از زندان آزاد شدند.
در این دیدار دکتر رئیس کل دادگستری استان، بازدید از زندان‌ها را دارای برکاتی خواند که شناخت قاضی و اخذ تصمیمات موثر را از جمله آنها برشمرد.
دکتر فاضلی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اشتغال، پایند و رای باز بر لزوم تشکیل کارگروهی جهت تسریع در ارایه ارفاقات قانونی به دلیل شرایط خاص ندامتگاه کرج تصریح کرد.
فتحی سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: حضور مقامات قضایی در زندان‌ها و برگزاری دیدارهای چهره به چهره و بی واسطه موجب تسهیل و برطرف شدن مشکلات قضایی زندانیان می‌شود.
فتحی با اشاره به دیدارهای دوره‌ای رئیس کل دادگستری استان از زندان‌های البرز اظهار داشت: در این بازدیدها تصمیمات مهم و موثری اخذ می‌شود و می توان گفت این و توبه، ادغام و تجمیع پرونده از جمله نهادهای ارفاقی هستند که در دیدار امروز به مددجویان تعلق گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.