تصویر
آزادی ۶ زندانی بدهکار مالی و غیر عمد از ندامتگاه فردیس
06 شهریور 1402 - 16:33
1
به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس و خیرین البرزی و با حضور رییس ندامتگاه فردیس در مراسمی تعداد 6 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار مالی با بدهی قریب بر 1 میلیارد و 580 میلیون ریال با پرداخت مبلغ 935 میلیون ریال و اخذ رضایت شکات از ندامتگاه فردیس آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
ارسال توسط :
پ
پ

به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و خیرین البرزی و با حضور رییس ندامتگاه فردیس در مراسمی تعداد ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار مالی با بدهی قریب بر ۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال با پرداخت مبلغ ۹۳۵ میلیون ریال و اخذ رضایت شکات از ندامتگاه فردیس آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، درحاشیه این مراسم خیرین البرزی ۲۴ قطعه کارت به خانواده مددجویان بی بضاعت اهداء کردند.
سید جواد تهامی رییس ندامتگاه فردیس ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از اقدامات انجمن حمایت شهرستان فردیس گفت: فراهم کردن زمینه آزادی مددجویان کار خدا پسندانه و یکی از رویکرد‌های مهم کاهش جمعیت کیفری سازمان زندان‌ها است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.