تصویر
آزمون (آنلاین) جامع خرداد ۱۴۰۲ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد
02 اسفند 1401 - 17:31
شناسه : 460393
1
جلسه هم اندیشی واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با مدیران مراکز مهارت آموزی استان در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، برگزار شد.

جلسه هم اندیشی واحد آموزش ا با مدیران مراکز مهارت آموزی استان در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، برگزار شد.

نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مراکز مهارت آموزی با حضور سید محمود سرباز سرپرست معاونت هنری، سینمایی و سمعی بصری ، اوسطی رئیس اداره حراست و فرشچی مدیر آموزش این اداره کل و مدیران مراکز مهارت آموزی استان البرز در سالن گفتگوی اداره کل ارشاد البرز، برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا سید محمود سرباز، سرپرست معاونت هنری، سینمایی و سمعی بصری، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و تبیین ضرورت برگزاری جلسه ، به طرح مباحثی پیرامون شیوه نامه های ابلاغی از سوی دفتر آموزش و برنامه ریزی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت .
در ادامه اوسطی، رئیس اداره حراست، در خصوص برگزاری دومین آزمون جامع سال تحصیلی و شیوه نامه انضباطی مراکز مهارت آموزی مواردی را در جهت بهبود فعالیت این مراکز یادآور شد .
وی خاطرنشان کرد: آزمون (آنلاین) جامع خرداد ۱۴۰۲ ، به صورت آنلاین و حضوری تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار خواهد شد و نظارت بر حسن اجرای آزمون های جامع و ادواری بر عهده حراست همانند دوره های قبل می باشد.
اوسطی همچنین باتوجه به شیوه نامه ها و قوانین ابلاغی از سوی دفتر آموزش و برنامه ریزی هنری اعلام کرد: فعالیت همزمان چند مؤسسه یا مرکز دارای پروانه فعالیت تأسیس از مراجع مختلف در محل مرکز مهارت آموزی خلاف قوانین می باشد و مراکز از این قبیل باید هرچه سریعتر نسبت به تفکیک مؤسسات خود اقدام نمایند.
درادامه فرشچی، مدیر واحد آموزش، ضمن اعلام بازه زمانی ثبت نام هنرجویان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۲ افزود: مراکز ثبت نام هنرجویان را به روزهای پایانی موکول نکنند و همچنین در ثبت اطلاعات هنرجویان در سامانه دقت لازم را داشته باشند.
در ادامه هر یک از مدیران مراکز نیز به بیان مسائل و مشکلات مراکز مهارت آموزی پرداخته و خواستار حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت تشکیل انجمن مؤسسات هنری شدند.
در پایان اوسطی ضمن اعلام حمایت از تشکیل انجمن مؤسسات فرهنگی هنری در صورت نداشتن منع قانونی برای تشکیل انجمن ابراز داشت: این اداره کل از هیچ گونه کمکی در جهت بهبود فعالیت مؤسسات فرهنگی هنری دریغ نمی کند .

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.