تصویر
آزمون جامع گردشگری در البرز برگزار می‌شود
15 دی 1401 - 15:51
3
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری آزمون جامع گردشگری با حضور مجموعاً 193 شرکت کننده از البرز، در روز جمعه 16 دی 1401 خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری آزمون جامع گردشگری با حضور مجموعاً ۱۹۳ شرکت کننده از البرز، در روز جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ خبر داد.

یحیی دارایی اظهار کرد: این آزمون در چهار گرایش مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیر عمومی تأسیسات گردشگری، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و راهنمایان طبیعت‌گردی برگزار می‌شود.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: فراگیران در صورت طی کلیه مراحل آموزشی موفق به دریافت گواهینامه معتبر از وزارتخانه متبوع شده و به‌ عنوان افراد متخصص، آموزش دیده و ماهر می‌توانند در دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان مدیر فنی، راهنمای تورهای داخلی و بین الملل و مدیر واحدهای اقامتی شرایط ورود به بازار کار را به دست آورند.
گفتنی است این آزمون از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ روز جمعه ۱۶ دی در محل ، بلوار تعاون، خیابان فرهنگ، مرکز دانشگاهی علمی و کاربردی خانه کارگر کرج برگزار می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.