تصویر
آسفالت معابر منطقه ۳ آغاز شد
09 آذر 1401 - 16:11
2
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بهسازی معابر مناطق ده‌گانه به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بهسازی معابر مناطق ده‌گانه به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دارد.

علیرضا عاقلی این خبر را اعلام کرد و گفت: تلاش سازمان عمران در راستای توزیع عادلانه امکانات شهری و مناسب سازی معابر در سطح مناطق ده گانه با اولویت مناطق کم برخوردار است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری افزود: بر همین اساس تراش و روکش آسفالت خیابان عرفان در اراضی ساماندهی در منطقه ۳ شهرداری کرج با بیش از ۶۰۰ تن آسفالت آغاز شده و پیش بینی می شود با صرف بیش از هزار و ۳۰۰ تن آسفالت به اتمام برسد.
این مسئول در تشریح اقدامات صورت گرفته در منطقه سه شهرداری کرج اظهار داشت: روکش آسفالت کوچه‌های خاکی لادن، یاس، گلایل و ثنای یک با تناژ مصرفی ۴۰۰ تن آسفالت در این منطقه با نظارت اداره معابر سازمان عملیاتی شده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: امید است با ادامه روند ترمیم آسفالت معابر سطح شهر، سهولت در تردد وسایل نقلیه، افزایش ضریب ایمنی و همچنین موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.