تصویر
پ
پ

بازی را باید جدی گرفت.
بازی با کودکان به والدین فرصت می دهد تجربیات استعداد و توانمندی‌های خود را به فرزندان انتقال دهند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز خبر داد: آموزش و آشنایی خردسالان و کودکان با مشاغل مختلف توسط مربیان خانه هلال فرخ آباد شهرستان انجام شد.
سید حسین بهنامیان با بیان اینکه آموزش و معرفی مشاغل به کودکان می‌تواند نقش مهمی در آینده شغلی کودک داشته باشد و باعث ایجاد علاقه به یک حرفه خاص در او شود،گفت: کودکان دنیا را از طریق بازی می‌شناسند، به همین دلیل بهتر است آموزش به کودکان نیز در قالب بازی و سرگرمی صورت گیرد.
بهنامیان تصریح کرد: در این راستا طی کارگاه آموزشی آشنایی با مشاغل؛ غنچه‌های هلال عضو مدرسه پورکاشانی فرخ آباد بصورت عینی با مشاغل آشنا شدند و با اجرای نمایش؛ نقش مشاغل در جامعه بصورت عینی برای کودکان تبیین شد.
وی افزود: در این کارگاه، کار کردن امری ارزشمند بیان شد و کودکان فرا گرفتند که باید برای همه ی مشاغل ارزش و اهمیت قائل بود.
همچنین غنچه‌های هلال با زمان کار برخی مشاغل، لباس و وسایل مخصوص، نکات ایمنی و بهداشتی مشاغل و ابزار و وسایل مورد استفاده د.
ر شغل های متخلف و .
.
.
آشنا شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.