تصویر
آغاز برگزاری دوره آموزش روزنامه نگاری مقدماتی در استان البرز
03 بهمن 1401 - 10:54
3
نخستین کارگاه دوره آموزشی روزنامه نگاری مقدماتی با عنوان "روابط عمومی" در استان البرز، آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نخستین کارگاه دوره آموزشی روزنامه نگاری مقدماتی با عنوان "روابط عمومی" در استان البرز، آغاز شد.

نخستین کارگاه دوره آموزشی روزنامه نگاری مقدماتی با عنوان "روابط عمومی" با تدریس دکتر مصطفی آجرلو به مدت ۱۲ ساعت از ساعت ۱۵ الی ۱۹ روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با حضور جمعی از اهالی رسانه و کارشناسان روابط عمومی آغاز گردید که این کارگاه در روزهای یکشنبه ۲ بهمن و سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ نیز ادامه دارد.
گفتنی است دوره آموزش روزنامه نگاری مقدماتی به مدت ۶۰ ساعت از شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ با عناوین دروس "روابط عمومی" ؛ "شیوه نگارش در مطبوعات" ؛ "خبرنویسی" ؛ "تکنیک های مصاحبه" و "گزارش نویسی" توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با مشارکت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها و خانه مطبوعات استان البرز برگزار می گردد و گواهی نامه شرکت در دوره ها توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از طی دوره و برگزاری آزمون نهایی صادر می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.