تصویر
آغاز به‌کار دبیرخانه دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی البرز بخش خیابانی
22 مهر 1402 - 10:36
4
دبيرخانه دوازدهمین جشنواره تئاتر خيابانی البرز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد ۱۴۰۲/۷/۲۰ دایر و شروع به کار نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیرخانه دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی البرز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ۱۴۰۲/۷/۲۰ دایر و شروع به کار نمود.

لیلا توزنده جانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد با اشاره به نقش مهم هنر در فرهنگ‌سازی گفت: هنر تئاتر خیابانی به علت آنکه مستقیم با مخاطب روبرو می‌شود تاثیر آن بیشتر خواهد بود، در این هنر مخاطب ناخواسته با رویداد هنری مواجه می‌شود و تلنگری بر اندیشه مخاطب می‌زند.
وی افزود : به دلیل ضرورت فرهنگ‌سازی عمومی ،نیاز است تا تمامی سازمان‌ها خودشان را به گونه‌ای متولی امر فرهنگ و هنر بدانند و در شکوفایی رویدادهای و هنری سهیم باشند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این رویداد فرهنگی هنری فرصتی است برای شهرستان نظرآباد که الحمدالله با مشارکت و همراهی مجموعه ها و نهادهای مختلف از جمله فرمانداری ، شهرداری ، شورای اسلامی شهر و سپاه شاهد هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد خواهیم بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.